Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Mariia Smirnova
Bc. Mariia Smirnova
Bakalářská práce
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools
Anotace:
Bakalářská práce „Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu“ se zaměřuje na problematiku plnění služeb a její vliv na konkurenceschopnost podniku. Cílem je nalezení a vyhodnocení hlavních konkurenčních výhod a případných slabých míst podniku prostřednictvím analýzy jeho komunikačního mixu a rozboru vnitřního prostředí. Podstatou práce je prověření účinnosti nástrojů …víceAbstract:
Bachelor thesis „Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools“ is focussing on the issue of fulfilling services and influencing the competitiveness of the company. It is necessary to analyze its communication mix and internal environment layout. The essence of the work is to verify the effectiveness of communication mixes on the way of the company in the external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pf9yx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Eduard Hanych -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková