Sociální kompetence u žáků s poruchami chování – Bc. Táňa Novotná
Bc. Táňa Novotná
Diplomová práce
Sociální kompetence u žáků s poruchami chování
Students with BD and social competence
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na poruchy chování, sociální kompetence a zážitkovou pedagogiku. Cílem je ověřit možnost diagnostiky sociálních kompetencí u žáků s poruchami chování prostřednictvím technik zážitkové pedagogiky. Teoretická část práce usiluje o základní uvedení do problematiky sociálních kompetencí a souvisejících témat, poruch chování a základních principů zážitkové pedagogiky. Hlavním …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the behavior disorders, social competence and experiential learning. The aim of this thesis is to verify a possibility to assess a level of children’s social competence through experiential learning techniques. The theoretical part aims to provide a basic introduction of social competence and related topics, behavior disorders and fundamental principles of experiential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n8de6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Experiential learning and its impact on students of English
Kateřina Špačková -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková