Vývoj značky podniku jako jeho konkurenční výhoda – Bc. Michal Sukenik
Bc. Michal Sukenik
Diplomová práce
Vývoj značky podniku jako jeho konkurenční výhoda
Evolution of a trademark as a competitive advantage
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the development of the brand of a particular company. It aims to identify the main competitive advantages of the company and suggest recommendations on brand building in order to support and increase its competitiveness. Given the subject of the thesis, the author focuses on the manufacturer`s premium honey wine, which successful business strategy is influenced …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu vývoja značky v konkrétnom podniku. Za cieľ si kladie identifikáciu hlavných konkurenčných výhod podniku a návrh odporúčaní v oblasti budovania značky s cieľom podporiť jeho konkurencieschopnosť. Vzhľadom na predmet diplomovej práce sa autor zameriava na výrobcu prémiového medového vína, ktorého úspech obchodnej stratégie je podmienený širokým povedomím o jeho …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ktbmg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitný personál ako konkurenčná výhoda banky
Tatiana Bľandová -
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Vladimír Demčík -
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Filip Lukáč -
Projekt využití CRM jako konkurenční výhoda firmy STABOS, s.r.o.
Jana MIŽÍKOVÁ -
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
Nina Švancarová -
Komunikačná politika ako nástroj predaja a získavania konkurenčnej výhody vo vybranej banke
Miroslav Čopko -
Využívanie vybraných nástrojov marketingového mixu na vytváranie a riadenie vzťahov s klientmi vo vybranej bankovej inštitúcii
Lenka Chrenková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer