Bc. Matěj Brůna

Bachelor's thesis

Navržení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery

Designing efficient packaging of product using eye tracking
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodou Eye tracking a jejím využitím v marketingu, a to konkrétně v oblasti obalu výrobku. Hlavním cílem je analyzování důležitých aspektů obalu pomocí měření oční kamerou a následné zhodnocení výsledků. Měření je realizováno na dvou rozdílných obalech stejného produktu, které jsou prezentovány vybraným respondentům.
Abstract:
The thesis is dealing with using an Eye tracking method in marketing, specifically in packaging of product. The main objective of thesis is analyzing aspects of package using the eye camera and the following evaluation of results. Measurement is realized with two different packages of the same product, which are presented to selected respondents.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní