Branding a UI/UX technologického start upu – Tomáš Trlíček, DiS.
Tomáš Trlíček, DiS.
Bakalářská práce
Branding a UI/UX technologického start upu
Branding a UI/UX technologického start upu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem inovativního konceptu digitálního produktu, aplikace Rarité, která reaguje na současné výzvy v oblasti prodeje a propagace umění na sociálních sítích. Cílem práce bylo vytvořit koncepci aplikace zaměřené na podporu budování umělecké komunity s důrazem na vizuální obsah a integrovaný přístup k prodeji, tvorbě a sdílení umění, a také navrhnout vizuální …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the design and development of an innovative digital product concept, the Rarité application, which responds to the current challenges in the field of art sales and promotion on social networks. The aim of the thesis was to create a concept of an application focused on supporting the building of an artistic community with an emphasis on visual content and an integrated …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a vývojom inovatívneho konceptu digitálneho produktu, aplikácie Rarité, ktorá reaguje na súčasné výzvy v oblasti predaja a propagácie umenia na sociálnych sieťach. Cieľom práce bolo vytvoriť koncepciu aplikácie zameranej na podporu budovania umeleckej komunity s dôrazom na vizuálny obsah a integrovaný prístup k predaju, tvorbe a zdieľaniu umenia, a tiež navrhnúť …víceKlíčová slova
Digitální produktový design Marketingová strategie Podpora umění Prodej umění Sociální sítě Umělecká komunita Uživatelsky orientovaný design Vizuální identita Vizuální komunikace Značka
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Macúch
- Oponent: Antonín Jumr, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Moderní vývoj a design webových aplikací s využitím frameworků
Ondřej Honců -
Testing & scrutinizing the methodology of design thinking through studying/analyzing gamification approach to induce/support behavioral change to reduce CB littering
Rishabh Kumar -
Design, formy a praxe
Marek HANÁK -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata
Název
Vložil
Vloženo
Práva