Aneta Řehánková

Bakalářská práce

Vliv WoM na nákupní chování

The impact of WoM on purchasing behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem Word of Mouth na nákupní chování. Cílem bakalářské práce je pomocí vlastního dotazníkového šetření zjistit, jaký velký vliv má Word of Mouth na nákupní chování spotřebitele. Konkrétně byl zkoumán vliv Word of Mouth na nákupní chování při nákupu elektroniky či elektrospotřebičů. Práce je členěna do dvou základních částí. V teoretické části práce je vysvětlen pojem Word …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of Word of Mouth on purchasing behavior. The aim of the bachelor thesis is to find out, by means of a questionnaire survey, what effect Word of Mouth has on the consumer's purchasing behavior. Specifically, the effect of Word of Mouth on the buying behavior of electronics or electrical appliances was investigated. The work is divided into two basic parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72336