Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci – Šimon Kuncl
Šimon Kuncl
Diplomová práce
Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci
Digital marketing strategy for the Czech Triathlon Association
Anotace:
Česká triatlonová asociace se dlouhodobě potýká s nekoncepční aktivitou napříč digitálními kanály. Nynější stav je dílem povětšinou náhodných manažerských rozhodnutí provedených v průběhu let. Úplně chybí práce s dostupnými daty. Potřeby stakeholderů, triatlonové komunity a zájemců o sport nejsou reflekto-vány. Cílem diplomové práce bylo vytvoření dlouhodobé digitální strategie, kte-rá bude odpovídat …víceAbstract:
The Czech Triathlon Association has long struggled with non-conceptual activity across digital media. The current state of affairs is the result of mostly random management decisions made over the years. There is a complete lack of work with available data. The needs of stakeholders, the triathlon community, those interested in the sport are not reflected. The aim of the master thesis was to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84863
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Sophalgnean Chan -
Digital Marketing Strategy for a Logistics Firm
Mahair kumar Shahdadpuri -
Digital marketing strategy proposal for Yoga Brno Studio
Karyna Kovchak -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska -
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Sienghour Seng