Šimon Kuncl

Master's thesis

Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci

Digital marketing strategy for the Czech Triathlon Association
Abstract:
Česká triatlonová asociace se dlouhodobě potýká s nekoncepční aktivitou napříč digitálními kanály. Nynější stav je dílem povětšinou náhodných manažerských rozhodnutí provedených v průběhu let. Úplně chybí práce s dostupnými daty. Potřeby stakeholderů, triatlonové komunity a zájemců o sport nejsou reflekto-vány. Cílem diplomové práce bylo vytvoření dlouhodobé digitální strategie, kte-rá bude odpovídat …more
Abstract:
The Czech Triathlon Association has long struggled with non-conceptual activity across digital media. The current state of affairs is the result of mostly random management decisions made over the years. There is a complete lack of work with available data. The needs of stakeholders, the triathlon community, those interested in the sport are not reflected. The aim of the master thesis was to create …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Michal Andera
  • Reader: Jan Mareš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84863