Jakub HLADKÝ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.

The analyse of the privates´ products´marketing mix in Kaufland CZ, v.o.s. and the influence of this mix on the products´sales.
Abstract:
Dne 1. dubna 2010 započal Kaufland Česká republika, v. o. s. s reklamní kampaní propagující výrobky privátní značky K-Classic. Tato kampaň byla zahájena celoplošně na všech prodejnách v České republice. Od této doby běží nepřetržitě až doposud. Hlavním cílem této reklamy je upozornit zákazníka na výrobky této privátní značky, která je k dostání výhradně v prodejnách obchodního řetězce Kaufland ve všech …more
Abstract:
On the 1st of April 2010 Kaufland Czech republic started the private brand K-Classic product promotion. This promotion covered the entire area of the Czech republic including every Kaufland store. Since then the promotion has been going on. The main goal of this promotion is to inform customers about the private brand products, which is offered only in Kaufland stores exclusively. Before this promotion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HLADKÝ, Jakub. Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing