Romové na středním odborném učilišti ve věznici - výchova a vzdělávání ve výkonu trestu – Karel Pleiner
Karel Pleiner
Bakalářská práce
Romové na středním odborném učilišti ve věznici - výchova a vzdělávání ve výkonu trestu
Students of gypsy ethnic minority at VET…
Anotace:
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje výchově a vzdělávání Romů Středním odborném učilišti ve věznici Vinařice. Jde o žáky ve výkonu trestu odnětím svobody. Cílem práce bylo zmapovat romské žáky učiliště, srovnat jejich podíl z celkového počtu žáků v jednotlivých letech a zjistit s jakým stupněm vzdělání a pracovní minulostí a v jakém věku do školy přicházeli. Práce také popisuje, jak škola motivuje …víceAbstract:
Abstract: This bachelor thesis deals with the upbringing and education of Roma at the Secondary vocational school in Vinařice prison. They are students in execution of the sentence with a prison sentence. The aim of the work was to map the Roma students of the vocational school, to compare their share of the total number of students in individual years and find out with what level of education and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLEINER, Karel. \textit{Romové na středním odborném učilišti ve věznici - výchova a vzdělávání ve výkonu trestu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4lx0mi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Using ICT in English classes with focus on on-line dictionaries.
Pavla ČERNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva