Projekt vytvoření nové street foodové akce ve měste Holíč – Bc. Nikola Gašparíková
Bc. Nikola Gašparíková
Diplomová práce
Projekt vytvoření nové street foodové akce ve měste Holíč
Project of Creating a New Street Food Event in Holíč
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na podporu rozvoja cestovného ruchu, spestrenie podujatí v meste a podporu komunity, nadšencov gastronómie v lokalite Holíč. Cieľom diplomovej práce je vytvoriť konkrétny návrh projektu street foodovej udalosti, ako nový produkt gastronomického cestovného ruchu v danej lokalite. Pre prieskum bol v práci využitý zber primárnych i sekundárnych dát. Zdrojom pre výsledné primárne …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on support of tourism development, for variety's sake events in city and support of community of gastronomic enthusiasts in Holíč. The main aim of this work is to propose a specific project of street food event, as a new product of gastronomic tourism in that location. The research was done by using collection of primary and secondary data. A semistructured interviews were the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gašparíková, Nikola. Projekt vytvoření nové street foodové akce ve měste Holíč. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvorenie surferského zájazdu ako produkt cestovného ruchu
Bianca Gross -
PRODUKT CESTOVNÉHO RUCHU VO VYBRANOM REGIÓNE
Soňa Vojtášová -
Inovace produktu cestovního ruchu v mikroregionu Chopok-juh
Viktória Starčoková -
Potenciál cestovného ruchu v regióne Orava a jeho využitie pri tvorbe produktu cestovného ruchu
Martin Kubinec -
Tvorba produktu cestovného ruchu: Kulinárska Južná Kórea
Kristina KOŁATEK -
Vytvorenie destinačného produktu cestovného ruchu
Kristína Petríková -
Projekt vytvoření nového produktu cestovního ruchu Zlínského kraje s akcentem na odkaz Tomáše Bati
Benjamín Blízik -
Projekt zavedení nového produktu cestovního ruchu ve vybraném hotelu
Ingrida Dunajčíková