Inovace sklízecích mlátiček a jejich vliv na tržní podíl – Ondřej Burget
Ondřej Burget
Bakalářská práce
Inovace sklízecích mlátiček a jejich vliv na tržní podíl
Innovation of combine harvesters and their impact on market share
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na inovace sklízecích mlátiček. Nejdříve byla popsána historie těchto strojů a jejich výrobci. Následně byla pozornost věnována inovacím, které byly v posledních letech zavedeny. Popsány byly také marketingové strategie související s prodejem sklízecích mlátiček. Ve spolupráci s prodejci byly vybrány nejdůležitější inovace, jejichž vliv na tržní podíl byl poté sledován …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the innovation of combine harvesters. First was described the history of these machines and their producers. Then I focused on innovation, which were introduced in the last years. Marketing strategies related to combine harvester’s sales were also covered. In cooperation with vendors, the most important innovations were chosen. Later was monitored their impact on market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Čupera, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Šmerda, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Zemědělské inženýrství / Agrobyznys
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Market entry strategy for E.daniely
Martin Štěpánek -
Podnikatelský plán – Dovoz a prodej luxusních nožů z Ruska
Jakub Morávek