Elizaveta Zhukova

Bachelor's thesis

Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví

Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a identifikaci vlivů covid krize na vybrané firmy v módním odvětví. Teoretická část se zabývá problematikou covid krize a její důsledků. Popisuje specifika módního odvětví a následně definuje marketingové pojmy související s fashion marketingem a marketingovým mixem módních značek. Praktická část práce je věnována analýze vlivu pandemie covid-19 na změny strategického …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis and identification of the Covid crisis effects on chosen firms in fashion industry. The theoretical part deals with the issue of the covid crisis and its consequences. It describes the specifics of the fashion industry and then defines marketing concepts related to fashion marketing and fashion brand's marketing mix. The practical part of the work is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2022

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty