Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví – Elizaveta Zhukova
Elizaveta Zhukova
Bachelor's thesis
Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a identifikaci vlivů covid krize na vybrané firmy v módním odvětví. Teoretická část se zabývá problematikou covid krize a její důsledků. Popisuje specifika módního odvětví a následně definuje marketingové pojmy související s fashion marketingem a marketingovým mixem módních značek. Praktická část práce je věnována analýze vlivu pandemie covid-19 na změny strategického …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis and identification of the Covid crisis effects on chosen firms in fashion industry. The theoretical part deals with the issue of the covid crisis and its consequences. It describes the specifics of the fashion industry and then defines marketing concepts related to fashion marketing and fashion brand's marketing mix. The practical part of the work is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHUKOVA, Elizaveta. \textit{Vliv COVID krize na vybranou firmu v módním odvětví}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/4mvjjk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of COVID-19 on management of IT projects
Shkelzen Tarja -
The impacts of the world crisis “pandemic covid-19” on socio-economic situation in chosen ASIAN countries VietNam and Thailand
Van Anh Tran -
Direct impacts of the Covid-19 pandemic on the Czech economy
Anastasia Kaliuzhna -
Impact of Covid-19 to the economy of EU
Shukhrat Saidmurodov -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Economic evaluation of business opportunities in fashion industry in the CR
Daria Chervonaya -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová