Petra Plevová
Bakalářská práce
Schematizace televizních reklam
Schematics of TV Advertisement
Anotace:
Bakalářská diplomová práce "Schematizace televizních reklam" se zabývá pravidelnostmi v oblasti kompozice reklamních textů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část (v níž je definována reklama, její funkce, druhy a typologie, v oblasti jazyka pak styl reklamy, text a textová rovina, kompozice a slohové postupy) slouží jako základna následné analýzy reklamních textů. Praktická …víceAbstract:
Dissertation work "Schematics of TV Advertisement" occupies by periodicity in composition of advertising texts. Work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part (advertisement, its function, kinds and typology, style of advertisement, text and text level, composition and stylistic procedure are defined) serves as a platform for following analyse of advertising texts. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Viktor Jílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Česká filologie - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Slohové útvary postupu vyprávěcího z hlediska jazyka a stylistiky na 1. stupni ZŠ
Sandra MORÁVKOVÁ -
Jazyk básníka jako jazyk divadla. Potenciální scéničnost v textu Lorcovy Krvavé svatby
Eliška Houserová -
An annotated translation of a previously untranslated non-literary English text into Czech and text analysis
Lenka DOBEŠOVÁ -
Rozvoj digitálních kompetencí v jazykové a slohové složce předmětu český jazyk
Andrea FOJTÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva