Analýza známosti privátní značky v maloobchodě – René HESOUN
René HESOUN
Diplomová práce
Analýza známosti privátní značky v maloobchodě
The Analysis of recognition in the retail private label
Anotace:
Diplomová práce vytváří studijní materiál o privátní značce, který je doplněný marketingovým průzkumem. Tato práce je zaměřena na privátní značky v maloobchodě. Popisuje charakteristiku a teoretická východiska privátní značky. Dále je zaměřena na tři významné maloobchodní řetězce v Ostravě, u kterých jsem provedl také marketingový výzkum. V didaktické části se zabývám analýzou učiva, přípravami na …víceAbstract:
The thesis creates a studying recource about a private brand completed with a marketing survey. This paper is focused on the private brand in retail. It describes characteristics and theoretical bases of the private brand. It is aimed on three major retail chains in Ostrava, where I also carried out a marketing research. The didactic part deals with the analysis of curriculum, teaching preparation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Svatopluk Slovák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HESOUN, René. Analýza známosti privátní značky v maloobchodě. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Hanna Hayova -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Motivácia a spokojnosť zamestnancov v spoločnosti TESCO STORES SR, a.s.
Dominika Mihalcová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
Jana Zemanová -
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
Adam Potůček