René HESOUN

Diplomová práce

Analýza známosti privátní značky v maloobchodě

The Analysis of recognition in the retail private label
Anotace:
Diplomová práce vytváří studijní materiál o privátní značce, který je doplněný marketingovým průzkumem. Tato práce je zaměřena na privátní značky v maloobchodě. Popisuje charakteristiku a teoretická východiska privátní značky. Dále je zaměřena na tři významné maloobchodní řetězce v Ostravě, u kterých jsem provedl také marketingový výzkum. V didaktické části se zabývám analýzou učiva, přípravami na …více
Abstract:
The thesis creates a studying recource about a private brand completed with a marketing survey. This paper is focused on the private brand in retail. It describes characteristics and theoretical bases of the private brand. It is aimed on three major retail chains in Ostrava, where I also carried out a marketing research. The didactic part deals with the analysis of curriculum, teaching preparation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Svatopluk Slovák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HESOUN, René. Analýza známosti privátní značky v maloobchodě. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta