Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Dagmar Solarová
Bc. Dagmar Solarová
Master's thesis
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefit of CRM in Marketing Management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá posouzením využití systému CRM ve společnosti DK machinery a.s., analyzuje využívané nástroje a současnou situaci. V teoretické části jsou popsány pojmy jako marketing, produktový a zákaznický mix a řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je pak představena společnost DK machinery a.s. a podrobně analyzováno využití stávajících možností řízení vztahů se zákazníky. Na …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on the assessment of the using of CRM in the company DK machinery a.s., analyzes used tools and the current situation. In the theoretical section are describe concepts such as marketing, product and customer mix and customer relationship management. DK machinery a.s. is introduced in the practical part and analyzed in detail using of existing links, management options to customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/yld8c/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: MgA. Kamila Van Laethem
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Jakub Juhás -
Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře
Kristýna PAVLÍNOVÁ -
Relationship marketing v době sociálních sítí
Karolína Andreevová -
Vztahový marketing festivalu Chillibraní
Jana Langerová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova