Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Dagmar Solarová
Bc. Dagmar Solarová
Diplomová práce
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefit of CRM in Marketing Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá posouzením využití systému CRM ve společnosti DK machinery a.s., analyzuje využívané nástroje a současnou situaci. V teoretické části jsou popsány pojmy jako marketing, produktový a zákaznický mix a řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je pak představena společnost DK machinery a.s. a podrobně analyzováno využití stávajících možností řízení vztahů se zákazníky. Na …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on the assessment of the using of CRM in the company DK machinery a.s., analyzes used tools and the current situation. In the theoretical section are describe concepts such as marketing, product and customer mix and customer relationship management. DK machinery a.s. is introduced in the practical part and analyzed in detail using of existing links, management options to customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yld8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: MgA. Kamila Van Laethem
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Jakub Juhás -
Vztahový marketing ve vybrané ordinaci praktického lékaře
Kristýna PAVLÍNOVÁ -
Relationship marketing v době sociálních sítí
Karolína Andreevová -
Vztahový marketing festivalu Chillibraní
Jana Langerová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova