Šárka HAJNÁ
Bakalářská práce
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Customer satisfaction in LovoCafé
Anotace:
Práce se zaměřila na faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků a potenciálních zákazníků kavárny LovoCafé. Jejím cílem bylo zhodnotit úroveň zákaznické spokojenosti v LovoCafé se záměrem zvýšit návštěvnost v kavárně a zároveň nalézt odlišnosti ve spokojenosti zákazníků rozdělených podle jejich socioekonomického statusu. Pro naplnění cíle práce a zodpovězení výzkumné otázky byla použita kromě sekundárních …víceAbstract:
This thesis focused on factors influencing the purchase behaviour of customers and potential customers of LovoCafé. The thesis aim was to evaluate the level of customer satisfaction at LovoCafé with the intention of increasing visitation in the café while finding differences in customer satisfaction divided by socio-economic status. To fulfill the objective of the thesis and to answer the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJNÁ, Šárka. Zákaznická spokojenost v LovoCafé. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující zákaznickou spokojenost na klinice estetické medicíny
Barbora Fučíková -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Yevhenii Mikhniuk -
Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu
Eva Řechtáčková -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald