Šárka HAJNÁ

Bachelor's thesis

Zákaznická spokojenost v LovoCafé

Customer satisfaction in LovoCafé
Anotácia:
Práce se zaměřila na faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků a potenciálních zákazníků kavárny LovoCafé. Jejím cílem bylo zhodnotit úroveň zákaznické spokojenosti v LovoCafé se záměrem zvýšit návštěvnost v kavárně a zároveň nalézt odlišnosti ve spokojenosti zákazníků rozdělených podle jejich socioekonomického statusu. Pro naplnění cíle práce a zodpovězení výzkumné otázky byla použita kromě sekundárních …viac
Abstract:
This thesis focused on factors influencing the purchase behaviour of customers and potential customers of LovoCafé. The thesis aim was to evaluate the level of customer satisfaction at LovoCafé with the intention of increasing visitation in the café while finding differences in customer satisfaction divided by socio-economic status. To fulfill the objective of the thesis and to answer the research …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAJNÁ, Šárka. Zákaznická spokojenost v LovoCafé. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Ekonomika a management