Rozvoj ekologického myšlení pomocí výtvarných činností – Bc. Veronika Pechová
Bc. Veronika Pechová
Bakalářská práce
Rozvoj ekologického myšlení pomocí výtvarných činností
Connection ecology and art education in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se bude věnovat předškolnímu vzdělávání se zaměřením na utváření vztahu dítěte k přírodě. Východiskem se stane závazný vzdělávací program i znalost úrovně myšlení dítěte ve sledovaném období. Praktická část bakalářské práce bude zahrnovat pedagogický experiment realizovaný v konkrétní mateřské škole. Budou zde popsány činnosti směřující nejen k výtvarné seberealizaci dítěte, ale také …víceAbstract:
Bachelor thesis will focus on early childhood education with a focus on shaping the child's relationship to nature. The starting point will become mandatory educational program and the level of knowledge of the child's thinking in the period. The practical part of the thesis will include pedagogical experiment implemented in nursery school. There will be activities described directed not only to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hgcdd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Utváření vztahu k životnímu prostředí v předškolním vzdělávání
Markéta Sáblíková -
Interkulturní rozdíly ve spiritualitě, vztahu k přírodě, materialismu a harmonii v životě: srovnání českého a indického souboru
Tereza Šírová -
Letní tábor vedoucí děti I. stupně ZŠ k pozitivnímu vztahu a respektu k přírodě pod záštitou Domu dětí a mládeže Olomouc
Kristýna KEJÍKOVÁ -
Tematický plán zaměřený na rozvoj vztahu k místu u dětí předškolního věku
Veronika Kytnerová -
Možnosti a meze utváření vztahu dětí k přírodě
Marcela Hamplová -
Utváření vztahu k přírodě ve vybraných předškolních zařízeních
Nikola Vinciková -
Milovat vše, co plyne: Filmová tvorba Terrence Malicka v perspektivě tvůrcova vztahu k přírodě
Luděk Čertík -
Podpora kladného vztahu k přírodě u dětí předškolního věku
Adriana TICHOVSKÁ