Kvalita života dětí ze sociálně znevýhodněného rodinného prostředí – Marcela LOUKOTOVÁ, DiS.
Marcela LOUKOTOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Kvalita života dětí ze sociálně znevýhodněného rodinného prostředí
Quality of life of children from socially disadvantageous family enviroment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kvalitou života dětí, jejichž rodinné prostředí vykazuje známky sociálního znevýhodnění. Toto znevýhodnění má vliv nejen na kvalitu života rodiny, ale také na vývoj dítěte a kvalitu jeho života, utváření vztahů a socializaci. Provedla jsem průzkum v oblasti kvality života dětí ze sociálně znevýhodněného rodinného prostředí. Z průzkumu vyplynulo, že úspěšná ontogenetická evoluce …víceAbstract:
The bachelor work deals with quality of children´s life, whose family environment shows signs of social disadvantage. This disadvantage has its influence not only on a quality of life of a family but also on a child´s development and its quality of life, formation of relationships and socialization. I have done my research in the area of quality of life of children from socially disadvantageous family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
18237
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOUKOTOVÁ, Marcela. Kvalita života dětí ze sociálně znevýhodněného rodinného prostředí. Brno, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová