Porovnání a využitelnost přístupů ke zjišťování positioningu produktu – Jiří Malchárek
Jiří Malchárek
Diplomová práce
Porovnání a využitelnost přístupů ke zjišťování positioningu produktu
Comparison and usability approaches to detect positioning of the product
Anotace:
Cíem práce je porování přístupů ke zjišťování positioningu produktu a jejich vyu-žitelnosti. Konkrétně se práce věnuje conjoint analýze, vícerozměrnému škálování, percepčním mapám a sémantickému diferenciálu. Ty aplikuje na trh s kompaktními fotoaparáty. Samotný výzkum se zabývá preferencemi spotřebitelů v rámci daného trhu. Zkoumá význam různých vlastností fotoaparátů na rozhodování spotřebitelů. …víceAbstract:
The goals of this thesis are to provide a comparison of methods used for positioning research and their uses. The methods compared are conjoint analysis, multidimensional scaling, perceptual maps and semantic differential. These are applied on the compact camera market. The research focuses on consumer preferences in this market. Specifically on the importance of various features and attributes on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54344
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54344
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Conjoint analýza jako nástroj pro podporu služeb knihoven s aplikací v Městské knihovně Náchod
Marta Lelková -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Výzkum produktu pomocí conjoint analýzy
Markéta KRBCOVÁ -
Využití conjoint a shlukové analýzy v segmentaci trhu piva
Pavel Hykyš -
Odhad polohy vlaku s využitím mapy
Simona FRICOVÁ