Bc. Veronika Palásková

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci

The trends of marketing communications
Abstract:
Tato baklařáská práce je zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části zachycuji komunikační media používaná v současnosti. A to od klasických medií, která známe již řadu let, až po současné trendy a novinky v oblasti marketingu. V aplikační části této práce se zaměřuju na současný trend využívání a principů fungování konkrétního slevového serveru. Věnuji se také …more
Abstract:
This Bachelors thesis focuses on new trends in marketing communication. The theoretical and methodological part captures the present use of media communication. It includes both the classical tradition in media, which has already been studied for years, and current trends and new innovations in marketing. The application of this study focuses on the current trend of the use and the principle of functioning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní