Bc. Veronika Palásková
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
The trends of marketing communications
Abstract:
Tato baklařáská práce je zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci. V teoreticko-metodologické části zachycuji komunikační media používaná v současnosti. A to od klasických medií, která známe již řadu let, až po současné trendy a novinky v oblasti marketingu. V aplikační části této práce se zaměřuju na současný trend využívání a principů fungování konkrétního slevového serveru. Věnuji se také …moreAbstract:
This Bachelors thesis focuses on new trends in marketing communication. The theoretical and methodological part captures the present use of media communication. It includes both the classical tradition in media, which has already been studied for years, and current trends and new innovations in marketing. The application of this study focuses on the current trend of the use and the principle of functioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bu9bj/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace mobilní aplikace Tnght
Michael Topinka -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar