Machine Learning for Predicting Success of Video Games – Bc. Michal Trněný
Bc. Michal Trněný
Diplomová práce
Machine Learning for Predicting Success of Video Games
Machine Learning for Predicting Success of Video Games
Anotace:
Práce se zabývá tématem predikce úspěšnosti videoher. Jsou popsány existující studie a dále vlivy běžně spojované s množstvím prodejů her. Byla vytvořena databáze her vydaných na PC a tato data jsou vizuálně popsána. Nakonec byly provedeny experimenty s využitím strojového učení, kde bylo cílem zjistit, do jaké míry lze predikovat úspěch her po vydaní z informací dostupných před vydáním.Abstract:
This thesis explores the subject of video games’ success prediction. Existing attempts are discussed as well as factors traditionally believed to affect sales. A database of games released on the PC platform is created and the data is graphically presented. Lastly, experiments utilizing machine learning methods are conducted with the aim of discovering how well post-release success of PC games can be …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k2c5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Rudolecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Exploratory process mining analysis of video game achievements
Júlia Jamnická -
Toward an Automated Feedback System in Educational Cybersecurity Games
Valdemar Švábenský -
Steam Tail - Optimization of cycle between HRSG and steam turbine in combined cycle power plants
Michal PANUŠKA -
Design of the Rankine-Clausius Steam Cycle with the Intermediate Superheating of Superheated Steam and the Cycle without this Method of Efficiency Increasing
Nishanth Valluru -
Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy
Barbora Skálová -
Numerical and Empirical Mass Flow Calculations during Steam Blowing
Younes El hassane -
Vytvoření simulačního modelu pro vysvětlení chování uživatelů služby Steam
Miroslav Hladík -
Jsou placené hry již pasé? Souvislost mezi obchodním modelem a úspěšností videoher na platformě Steam
Robin KOŠIK