Bc. Andrea Kozlovská

Bachelor's thesis

Negativní dopady marketingu pohledem marketérů

Negative Consequences of Marketing Communication from the View of the Marketing Proffesionals
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá negativními dopady marketingu pohledem marketérů. V teoretické části práce nejprve definuji, co je to marketing. Poté se zaměřuji na marketing a komunikaci. Dalším tématem jsou emoce v marketingu, neboť jsou také jeho důležitou součástí. Ve své práci se věnuji především negativním dopadům marketingu, které ovlivňují spotřebitele a společnost jako celek. Na konci teoretické …viac
Abstract:
This thesis deals with the negative impact of marketing marketers´point of view. In the theoretical part, first I define what marketing is. Another issue is the emotions, because they are also an important part of marketing. In my work I mainly deal with negative effects of marketing that influence consumers and society as a whole. At the end of the theoretical part, I focused on specific instances …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication