Daniel Zpěvák

Bakalářská práce

Analýza vlivu online reklamního prostředí na uživatele internetu

Analysis of the Impact of the Online Advertising Environment on Internet Users
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na část problematiky, která se pojí s rozsáhlým tématem internetového marketingu. Konkrétně se zaměřuje na online reklamu a její vliv na uživatele. Při návštěvě internetu se můžeme setkat s širokou řadou jednotlivých typů. Pro účely této práce byly vybrány ty reklamy, se kterými se uživatelé při návštěvě internetu nejčastěji opticky setkávají. Jednotlivé reklamní typy …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a part of the issue associated with the extensive topic of internet marketing. Specifically, it delves into online advertising and its impact on users. While browsing the internet, users encounter a wide range of individual types of advertisements. For the purposes of this thesis, those advertisements that users most frequently encounter visually during their internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: František Zapletal
  • Oponent: Blanka Bazsová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace