Analýza vlivu online reklamního prostředí na uživatele internetu – Daniel Zpěvák
Daniel Zpěvák
Bakalářská práce
Analýza vlivu online reklamního prostředí na uživatele internetu
Analysis of the Impact of the Online Advertising Environment on Internet Users
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na část problematiky, která se pojí s rozsáhlým tématem internetového marketingu. Konkrétně se zaměřuje na online reklamu a její vliv na uživatele. Při návštěvě internetu se můžeme setkat s širokou řadou jednotlivých typů. Pro účely této práce byly vybrány ty reklamy, se kterými se uživatelé při návštěvě internetu nejčastěji opticky setkávají. Jednotlivé reklamní typy …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a part of the issue associated with the extensive topic of internet marketing. Specifically, it delves into online advertising and its impact on users. While browsing the internet, users encounter a wide range of individual types of advertisements. For the purposes of this thesis, those advertisements that users most frequently encounter visually during their internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153248
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: František Zapletal
- Oponent: Blanka Bazsová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Valuation of User-based Internet companies – Main Growth and Value Drivers
Toghrul Mammadov -
Influence of the "netspeak" on modern Internet user's language
Tereza VALÍKOVÁ -
Internet a analýza chování českého internetového uživatele
Michal Kočí -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
Reklama na Internetu
Pavla Škodíková -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Barbora Krejčí