Využití metod kritického myšlení v rámci volnočasových aktivit dětí I. stupně ZŠ – Bc. Anděla Trötzmüllerová
Bc. Anděla Trötzmüllerová
Bakalářská práce
Využití metod kritického myšlení v rámci volnočasových aktivit dětí I. stupně ZŠ
The use of methods of critical thinking within leisure activities of primary school children
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části práce pojednává o kritickém myšlení, přiblížena je zde i informační gramotnost. Dále je rozvedeno téma třífázového modelu E-U-R. Také je zde popsáno jedenáct metod kritického myšlení. V další kapitole teoretické části je rozebráno téma volný čas a volnočasové aktivity. V posledním celku se zabývám hlavními myšlenkami skautingu …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into two main parts. In the theoretical part of the thesis the concept of critical thinking is explained, informational literacy is also approaching. The topic of the three-phase E-U-R model is also discussed. There are also eleven methods of critical thinking described in detail here. In the next part of the theoretical part is analyzed the theme of free time and leisure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rpx2s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Šimková
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Critical Thinking Methods in English Lessons
Marcela Kůdelová