Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích – Eva Křížová
Eva Křížová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Marketing communication and its importance in educational institutions
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve vzdělávacích institucích. Cílem práce je posoudit význam marketingové komunikace a navrhnout koncepci řešení pro zajištění růstu organizace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představen model komunikace. Jsou zde popsány tradiční nástroje i některé nové trendy marketingové komunikace využívané ve službách …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing communication in educational institutions. The objective of the present work is to examine the importance of marketing communication and propose conceptual solutions for the growth of the organization.The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part introduces the model of communication. Herein, traditional approaches as well as new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7291
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍŽOVÁ, Eva. \textit{Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4oy297/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce
Tereza FOŘTOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights