Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích – Eva Křížová
Eva Křížová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Marketing communication and its importance in educational institutions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve vzdělávacích institucích. Cílem práce je posoudit význam marketingové komunikace a navrhnout koncepci řešení pro zajištění růstu organizace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představen model komunikace. Jsou zde popsány tradiční nástroje i některé nové trendy marketingové komunikace využívané ve službách …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication in educational institutions. The objective of the present work is to examine the importance of marketing communication and propose conceptual solutions for the growth of the organization.The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part introduces the model of communication. Herein, traditional approaches as well as new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7291
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybraného podniku či instituce
Tereza FOŘTOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová
Název
Vložil
Vloženo
Práva