Návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o. – Bc. Jan Zolák
Bc. Jan Zolák
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o.
Proposal of a Marketing Plan for the Company EFG CZ spol. s r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je použití teoretických poznatků z oblasti marketingu pro návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o., představující přední českou firmu zabývající se vývojem, výrobou a instalací elektronických systémů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola popisuje nutná teoretická východiska k pochopení problematiky marketingového plánování. Druhá kapitola popisuje …moreAbstract:
The main objective of this thesis is the application of theoretical knowledge in the field of marketing to design a marketing plan for the company EFG CZ spol. s r.o., representing a leading Czech firm engaged in the development, production and installation of electronic systems. The thesis is divided into four chapters. The first chapter describes the theoretical background which is necessary for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zolák, Jan. Návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Karolína Hromádková