Návrh vzdělávacího programu pro děti se zrakovým postižením předškolního věku zaměřený na rozvoj samostatnosti, sebeobsluhy a základních hygienických návyků – Veronika ZACHOVÁ
Veronika ZACHOVÁ
Bakalářská práce
Návrh vzdělávacího programu pro děti se zrakovým postižením předškolního věku zaměřený na rozvoj samostatnosti, sebeobsluhy a základních hygienických návyků
Proposal for educational program for children with visual impairment of pre-school age focused on the development of autonomy, self-sufficient and basic hygiene habits
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem samostatnosti, sebeobsluhy a hygienických návyků u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku. Cílem je vyhledat a analyzovat teoretické poznatky a na jejich základě vytvořit návrh vzdělávacího programu pro pedagogy mateřských škol, kteří mají ve třídě právě dítě se zrakovým postižením. Pro naplnění cíle byla zvolena kvalitativní metoda (pozorování, analýza dokumentů …víceAbstract:
The thesis deals with the topics of independence, self-care and hygiene habits of visually impaired children of preschool age. The aim is to search for and analyse theoretical knowledge and subsequently create a proposal for educational program for kindergarten teachers who have a child with a visual impairment in their classroom. A qualitative method (observation, document analysis, interview) was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZACHOVÁ, Veronika. \textit{Návrh vzdělávacího programu pro děti se zrakovým postižením předškolního věku zaměřený na rozvoj samostatnosti, sebeobsluhy a základních hygienických návyků}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/4p6q2d/.
Jak správně citovat práci
ZACHOVÁ, Veronika. Návrh vzdělávacího programu pro děti se zrakovým postižením předškolního věku zaměřený na rozvoj samostatnosti, sebeobsluhy a základních hygienických návyků. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Posilování zrakové percepce v předškolním vzdělávání
Regina MIKULENKOVÁ -
Rozvoj zrakové percepce a prostorového vnímání u dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Počinková -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s těžkým zrakovým postižením v mateřské škole
Simona Kassalová -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Metodické náměty pro předškolní vzdělávání motivované přírodou
Zuzana Nečasová -
Samostatný pohyb a prostorová orientace dětí se zrakovým postižením v předškolním vzdělávání
Tereza JANDEJSKOVÁ -
Samostatnost dětí při sebeobslužných činnostech v mateřské škole z pohledu rodičů
Nikola Hanousková
Název
Vložil
Vloženo
Práva