Problematika výuky žáků se syndromem ADHD – Ing. Lenka Vaverková
Ing. Lenka Vaverková
absolventská práce studenta CŽV
Problematika výuky žáků se syndromem ADHD
The Problem of Teaching Pupils with ADHD syndrome
Anotace:
Závěrečná práce na téma Problematika výuky žáků se syndromem ADHD se zabývá problematikou syndromu ADHD. Cílem této práce bylo za podkladů odborné literatury seznámit se se základní terminologií, zjistit hlavní příčiny a projevy této poruchy. Další část je věnovaná možnostem pomoci žákům se syndromem ADHD, jsou zde uvedené vybrané postupy a techniky, které jsou ze strany pedagogů pro tyto žáky žádoucí …víceAbstract:
The final thesis on the topic ´The Problem of Teaching Pupils with ADHD syndrome´ deals with the problem of ADHD syndrome. The goal of this work was to get familiar with the basic terminology and to find out the main causes and manifestations of this disorder, all based on the professional literature. The next part is dedicated to the possibilities of helping students with ADHD syndrome. The selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Využití neuro-vývojových terapií ve školním prostředí pro snížení projevů ADHD
Barbora KOPIŠŤOVÁ -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Specifika práce s dětmi a mládeží ohroženými sociálním vyloučením a rizikovým chováním
Adéla Končitá