Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva – Peter Mokrý
Peter Mokrý
Bachelor's thesis
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Beer in the Czech gastronomy, new marketing strategies of beer on the menu
Abstract:
Bachelor thesis includes the issue of distribution and production of beer and analysis of large breweries. It focuses on beer in Czech gastronomy and the marketing strategies of beer on offer.Abstract:
Bakalárska práca obsahuje problematiku distribúcie a výroby piva a rozborom veľkých pivovarov. Zameriava sa na pivo v českej gastronómii a na marketingové stratégie v ponuke piva.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12699/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Dana Johnová
- Reader: Ing. Vladimír Filip
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová