Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva – Peter Mokrý
Peter Mokrý
Bakalářská práce
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Beer in the Czech gastronomy, new marketing strategies of beer on the menu
Abstract:
Bachelor thesis includes the issue of distribution and production of beer and analysis of large breweries. It focuses on beer in Czech gastronomy and the marketing strategies of beer on offer.Abstract:
Bakalárska práca obsahuje problematiku distribúcie a výroby piva a rozborom veľkých pivovarov. Zameriava sa na pivo v českej gastronómii a na marketingové stratégie v ponuke piva.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12699/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Dana Johnová
- Oponent: Ing. Vladimír Filip
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOKRÝ, Peter. \textit{Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/4q4ymk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová