Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků – Bc. Aneta Kučerová
Bc. Aneta Kučerová
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
Inclusive education of pupils with physically impaired at the primary school from the view of intact pupils
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na běžných základních školách, z pohledu intaktních žáků. Inkluze je novým, moderním směrem společnosti, jehož základem je uplatňování inkluze ve vzdělávání. Bakalářskou práci tvoří dvě části, část teoretická a praktická. Teoretická část pojednává o tělesném postižení, přesněji o mozkové obrně − její etiologii, formách …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on inclusive education of pupils with physically impaired in common primary schools from the view of intact pupils. The inclusion is a new and modern way of society where the basis is applying of inclusion in education. The Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. The theoretical part is focused on physical impairment, more accurately …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zfbe7/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Aneta. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/4qan8b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní edukace dětí s tělesným postižením v mateřské škole
Renata Štouračová -
Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením
Karolína NOWAKOVÁ -
Život v intaktní společnosti z pohledu osob s tělesným postižením
Alena Valečková -
Integrativní/inkluzivní škola - vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením
Petra Klímová