Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků – Bc. Aneta Kučerová
Bc. Aneta Kučerová
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
Inclusive education of pupils with physically impaired at the primary school from the view of intact pupils
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na běžných základních školách, z pohledu intaktních žáků. Inkluze je novým, moderním směrem společnosti, jehož základem je uplatňování inkluze ve vzdělávání. Bakalářskou práci tvoří dvě části, část teoretická a praktická. Teoretická část pojednává o tělesném postižení, přesněji o mozkové obrně − její etiologii, formách …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on inclusive education of pupils with physically impaired in common primary schools from the view of intact pupils. The inclusion is a new and modern way of society where the basis is applying of inclusion in education. The Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. The theoretical part is focused on physical impairment, more accurately …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zfbe7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní edukace dětí s tělesným postižením v mateřské škole
Renata Štouračová -
Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením
Karolína NOWAKOVÁ -
Život v intaktní společnosti z pohledu osob s tělesným postižením
Alena Valečková -
Integrativní/inkluzivní škola - vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením
Petra Klímová