Analýza softwarových nástrojů pro podporu spolupráce v týmu – Lukáš Čermák
Lukáš Čermák
Bakalářská práce
Analýza softwarových nástrojů pro podporu spolupráce v týmu
Analysis of software tools to support team cooperation
Anotace:
Tato práce je zaměřena na analýzu softwarových nástrojů, které dokáží podpořit spolupráci v rámci malé skupiny nebo i velké firmy. Cílem práce je charakterizace činnosti spolupráce a popis technologií, funkcí a principů, které tyto nástroje využívají, analýza 3 zvolených softwarových nástrojů a vypracování rozhodovacího nástroje pro budoucí i současné vedoucí týmových projektů a úloh. Těchto cílů bylo …víceAbstract:
This work is focused on the analysis of software tools that can support cooperation within small groups or large companies. The aim of this work is to characterize cooperation activities and describe technology, functions and principles that these tools uses. Another aims of this work are analysis of three software tools for cooperation and creating a decision tool for leaders of team projects and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43977
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Petr Pražský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43977
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Podniková sociální síť - back end
Denisa Plecháčková -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Andrea Vlčková -
Podnikové sociální sítě a jejich role v managementu lidských zdrojů
Jana Školudová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones -
Sociální sítě ve vzdělávání
Jan Blahout -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová