Klára ŠTÍHLOVÁ

Bakalářská práce

Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje

Influencer marketing in tourism of the Moravian-Silesian region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena téma influencer marketing v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Cílem je analyzovat využití influencer marketingu v cestovním ruchu a tím zjistit atraktivnost kraje pro jeho návštěvnost. Teoretická část se zabývá definicí cestovního ruchu, influencer marketingu a marketingové komunikace prostřednictvím internetu. Praktická část se věnuje analýze příspěvků …více
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the topic of influencer marketing in the field of tourism in the Moravian-Silesian region. The goal is to analyze the use of influencer marketing in the tourism industry and thereby determine the attractiveness of the region for its visitors. The theoretical part deals with the definition of tourism, influencer marketing and marketing communication via the internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Macháček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTÍHLOVÁ, Klára. Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomická geografie a regionální rozvoj / Ekonomická geografie