Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje – Klára ŠTÍHLOVÁ
Klára ŠTÍHLOVÁ
Bakalářská práce
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Influencer marketing in tourism of the Moravian-Silesian region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena téma influencer marketing v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Cílem je analyzovat využití influencer marketingu v cestovním ruchu a tím zjistit atraktivnost kraje pro jeho návštěvnost. Teoretická část se zabývá definicí cestovního ruchu, influencer marketingu a marketingové komunikace prostřednictvím internetu. Praktická část se věnuje analýze příspěvků …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the topic of influencer marketing in the field of tourism in the Moravian-Silesian region. The goal is to analyze the use of influencer marketing in the tourism industry and thereby determine the attractiveness of the region for its visitors. The theoretical part deals with the definition of tourism, influencer marketing and marketing communication via the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Macháček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTÍHLOVÁ, Klára. Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomická geografie a regionální rozvoj / Ekonomická geografie
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Pavel Jiránek -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Ondřej Scholz -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova