Kirill Shabalkin

Diplomová práce

Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic

Abstract:
The theoretical part of the thesis covers fundamental marketing knowledge and terminology, including marketing strategy, marketing analysis, and marketing mix. It involves a literature review of fashion marketing and consumer behavior. This section provides a foundation for the practical part of the thesis. The practical part includes a situational analysis of the company´s current market position …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
  • Oponent: Vladimír Polák, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 4qma4h 4qma4h/2
2. 4. 2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.