Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic – Kirill Shabalkin
Kirill Shabalkin
Diplomová práce
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Abstract:
The theoretical part of the thesis covers fundamental marketing knowledge and terminology, including marketing strategy, marketing analysis, and marketing mix. It involves a literature review of fashion marketing and consumer behavior. This section provides a foundation for the practical part of the thesis. The practical part includes a situational analysis of the company´s current market position …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Polák, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets -
Adaptation of LGI's marketing strategy to the Czech market
Jan Halfar -
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Daria Iushkina -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar
Název
Vložil
Vloženo
Práva