Jana Piterková

Master's thesis

Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči

Modern Marketing Trends and their exploitation during Sochi Winter Olympic Games
Abstract:
Diplomová práce definuje jednotlivé moderní marketingové trendy a poskytuje dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. Cílem diplomové práce je analyzovat, jak byly využity moderní marketingové trendy na ZOH v Soči. První část je zaměřena na teorii moderních marketingových trendů, jejich vzájemné souvislosti, charakteristiku, výhody a nevýhody jejich použití. Jednotlivé moderní trendy …more
Abstract:
Thesis defines different modern marketing trends and provides sufficient level of information needed to fully understand the topic. The aim of presented thesis is to analyze the way modern marketing trends were exploited during Sochi Winter Olympics. First part is concentrated on theory of modern marketing trends, their relations, characteristics, pros and cons of their applications. Each modern trend …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Pavel Král
  • Reader: Stanislav Tripes

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55972