Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči – Jana Piterková
Jana Piterková
Master's thesis
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Modern Marketing Trends and their exploitation during Sochi Winter Olympic Games
Abstract:
Diplomová práce definuje jednotlivé moderní marketingové trendy a poskytuje dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. Cílem diplomové práce je analyzovat, jak byly využity moderní marketingové trendy na ZOH v Soči. První část je zaměřena na teorii moderních marketingových trendů, jejich vzájemné souvislosti, charakteristiku, výhody a nevýhody jejich použití. Jednotlivé moderní trendy …moreAbstract:
Thesis defines different modern marketing trends and provides sufficient level of information needed to fully understand the topic. The aim of presented thesis is to analyze the way modern marketing trends were exploited during Sochi Winter Olympics. First part is concentrated on theory of modern marketing trends, their relations, characteristics, pros and cons of their applications. Each modern trend …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55972
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Pavel Král
- Reader: Stanislav Tripes
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Analýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketing
Tomáš Vávra -
Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu
Jan Mátl -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Guerrilla marketing
Petr Ptáček