Jana Piterková

Diplomová práce

Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči

Modern Marketing Trends and their exploitation during Sochi Winter Olympic Games
Anotace:
Diplomová práce definuje jednotlivé moderní marketingové trendy a poskytuje dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. Cílem diplomové práce je analyzovat, jak byly využity moderní marketingové trendy na ZOH v Soči. První část je zaměřena na teorii moderních marketingových trendů, jejich vzájemné souvislosti, charakteristiku, výhody a nevýhody jejich použití. Jednotlivé moderní trendy …více
Abstract:
Thesis defines different modern marketing trends and provides sufficient level of information needed to fully understand the topic. The aim of presented thesis is to analyze the way modern marketing trends were exploited during Sochi Winter Olympics. First part is concentrated on theory of modern marketing trends, their relations, characteristics, pros and cons of their applications. Each modern trend …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Pavel Král
  • Oponent: Stanislav Tripes

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55972