Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči – Jana Piterková
Jana Piterková
Diplomová práce
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Modern Marketing Trends and their exploitation during Sochi Winter Olympic Games
Anotace:
Diplomová práce definuje jednotlivé moderní marketingové trendy a poskytuje dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. Cílem diplomové práce je analyzovat, jak byly využity moderní marketingové trendy na ZOH v Soči. První část je zaměřena na teorii moderních marketingových trendů, jejich vzájemné souvislosti, charakteristiku, výhody a nevýhody jejich použití. Jednotlivé moderní trendy …víceAbstract:
Thesis defines different modern marketing trends and provides sufficient level of information needed to fully understand the topic. The aim of presented thesis is to analyze the way modern marketing trends were exploited during Sochi Winter Olympics. First part is concentrated on theory of modern marketing trends, their relations, characteristics, pros and cons of their applications. Each modern trend …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Pavel Král
- Oponent: Stanislav Tripes
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Buzz a ambush marketing a právo proti nekalé soutěži
Radek Lubina -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Analýza možností využití marketingu ve sportu - Ambush marketing
Tomáš Vávra -
Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu
Jan Mátl -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Guerrilla marketing
Petr Ptáček