Daniel Řezníček

Diplomová práce

Využití analýzy sentimentu trhu v B2C organizacích

Use of sentiment analysis in B2C organizations
Anotace:
Analýza sentimentu je pojmem, který v souvislosti s narůstajícím objemem a různorodostí dat nabývá na významu. Organizace jsou stále více nuceny získávat nové informace z nestrukturovaných dat plynoucích z nových médií a dalších kanálů.Tato diplomová práce se tématu analýzy sentimentu věnuje především z pohledu jejího praktického využití v organizacích. Cílem práce je na základě rešerše dosavadních …více
Abstract:
Sentiment analysis is a concept which is gaining in importance in connection with the growing data volume and data diversity. Increasingly, organizations are forced to obtain new information from unstructured data coming from new media and other channels.This diploma thesis deals with the topic of sentiment analysis primarily from the viewpoint of its practical use in organizations. The aim is to define …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Zdeněk Smutný
  • Oponent: Lucie Šperková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79851