Mgr. Miloš Votoupal, Ph.D.

Disertační práce

Kontrukce identity osob s mentálním handicapem v procesu přechodu do dospělosti

Construction of identity of persons with learning disabilities in transition to adulthood
Anotace:
Cílem předkládané práce je zodpovědět otázku :Jak lze z hlediska narativního přístupu popsat konstrukci identity žáků s mentálním handicapem, kteří v období přechodu do dospělosti navštěvují vybranou ZŠ speciální, aktéry jejich životní situace? Předkládaná práce staví na třech základních předpokladech. Tyto předpoklady jsou následující. Mentální handicap je konstrukt, Významnou součástí mentálního …více
Abstract:
The aim of this work is to answer the question: How can in the terms of a narrative approach to describe the construction of identity of students with learning disabilities who are in transition to adulthood attend selected elementary school special actors in their lives? The present work is based on three basic assumptions. These assumptions are as follows. Mental handicap is a construct, an important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Musil, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc., doc. PhDr. Alice Gojová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií