Bc. David Konečný
Master's thesis
Vývoj herního enginu pro 2D plošinovou hru
2D Game Engine Development
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit engine vhodný pro 2D plošinovou hru. Byly stanoveny tři hlavní cíle, které musí engine splňovat s ohledem na vyvíjenou hru. Následoval průzkum napříč současnými herními enginy a zjištění, že žádný z nich není ideálním kandidátem pro splnění stanovených cílů. Vlastní řešení je vytvářeno v jazyce C#. Kromě některých cizích součástí (fyzikální engine, audio-vizuální …moreAbstract:
The goal of this thesis was to create a game engine suitable for a 2D platformer game. Three main goals closely linked to the developed game were set. Follow-up research of contemporary game engines revealed that none of them is an optimal candidate for an accomplishment of these goals. An own solution is created in C# language. It is based on 3rd party components (physical engine, audio-visual framework …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5148
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2017
- Supervisor: Ing. Karel Petránek
- Reader: Mgr. Jan Vaněk, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Programová podpora výuky předmětu Počítačová grafika\nl{}
Kamil STOKLÁSKA -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Aktualizace výukových materiálů pro předmět Počítačová grafika II
Petr Kamenický
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights