Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus – Mgr. Veronika Karbanová
Mgr. Veronika Karbanová
Master's thesis
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
The role of in-store communication in the Globus retail chain
Abstract:
Tématem diplomové práce je role in-store reklamy v obchodním řetězci Globus. Diplomová práce je rozdělená na tři části. První část je teoretická a navazuje na ni část druhá, praktická. Poslední část jsou rozhovory s odborníky, kteří odpověděli na pár otázek ohledně trendů POP/POS reklam. Analýza prvků reklamy v místě prodeje proběhla pomocí pozorování a hodnocení na základě získaných poznatků z teoretické …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the role of in-store advertising in the Globus business chain. The diploma thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and followed by the second part, practical. The last part consists of interviews with experts who answered a few questions about POP/POS advertising trends. The analysis of the elements of point-of-sale advertising was done through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Jiří Beran
- Reader: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARBANOVÁ, Veronika. \textit{Role in-store komunikace v~obchodním řetězci Globus}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/4r4fwr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights